BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 27, 2010

ns olen haige

jeii, olen haige ja joon pärnaõieteed. homme ka siis kooli ei lähe, kuigi peaks oma mata töö ära tegema, aga noh, jõuab ka tulevikus. olen 2 nädalat seda tööd teinud juba ;) .


aga lähen reedel kooli, tegelt vist ei läheks, aga inglise keeles on olümpiaad ja sellepärast lähengi. võidan nkn ära, haha.

kondid hakkavad, pole mingi 2 aastat vist enam vaatand vä ? ehk siis täpselt 20 minuti pärast lähen teleka ette ja hakkkan sööma ilmselgelt. sest ma olen sõltlane .. toidusõltlane .. noh, muid sõltuvusi on ka, aga toit on põhiline.

19 minutit veel.

a ja siis lähen reedel raamatukokku ja laenutan mingi kunstiajaloo raamatu. hakkas meeldima ;). ja kunstiajaloo hinnet tuleks koolis ka vist natuke parandada v :D?

18 minutit veel.

närin küüsi.

õues on torm ja peaaegu täiskuu paistab.

aevastan kohe.

17 minutit veel.

mul on palavik.

vaatasin hokit ennem.

tee sai otsa & kurk hakkas valutama nüüd, jesh <3

16 minutit veel.

okei, ma lähen teen süüa midagi nüüd vist endale. adios

0 comments: