BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 14, 2010

suur avastus - täna on kolmapäev ja eelmine ndl oli ka kolmapäev.

JEA. sugulased külas. ja siis varsti vist Kuressaare peale ( lossi jne ). um, õnneks pole õues enam nii palav. ment käis ka hommikul, sest sõda on lahti. ärkasin selle karjumise peale üles. mu ema pidas mind hulluks, kui ta nägi, et mul teksad jalas on. magada ka enam üldse ei saa, sest palav on ja ma lähen mingi 1 - 2 ajal magama ( sest ennem tuleb kõik seebikad ära vaadata : family guy, simpsonid, criss angel & csi ny ka vahest ja vb isegi mdiagi veel ). nii ja siis hommikul mingi enne 9 üles, sest naabritel on remont ja keegi saeb midagi alati hommikul ><. meil sai just läbi ja siis ma mõtlesin , et nüüd on hea, aga kus sa sellega.

okei, ma vist pean nüüd sööma minema. saime mingi soolaleivakingituse ka muidu. a mai tea mille, sest mai ole vaatand veel.

0 comments: