BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 3, 2010

Heart in your hand

Asja mõte on selles, et ma saan lõpuks ometi oma Pedigree ' Ghosts & Corpses ' albumi mida ma nii kaua otsinud olen. Minu arust on see selline album mida sobib kuulata kuskil Tallinna vanalinnas, siis kui on pime. Nii tallinnalik somehow. Ja ma kuulan seda Tallinnas varsti, nii et everythings alright.
Igastahes, mul hakkavad esmaspäevast Upal tunnid. Nüüd peab 7.00 tõusma, sest varem peab minema hakkama. Üldse ei viitsi. Esimene tund on mata <333. lies, ei ole <33. Ja meil on uus mataõps ka. Nii nõme.
Ennem tuli mulle mõte, et võiks teleka kapiotsa panna ja telekalaua ära viia toast. Et oleks nagu rohkem ruumi. A ikka ei viitsind seda sinna üles panna. Ennem käisime emaga siis mingid mööblipoes. Tahtsin diivanvoodit osta, aga siis pidi mingid 2 tugitooli ka kaasa ostma. Kuhu ma need toolid panen?! Kuhu!? Thats the question. Kena musta värvi nahkdiivan oli muidu. Eks ma lähen otsin kuskilt mujalt midagi muud siis. A, mulle tekkis selline mõte ka, et võiks osta nõudepesumasina ja pesukuivati. See oleks väga hea. Rajaks enda pesumaja jaa ...

0 comments: