BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 5, 2010

so far so great

Pole nii ammu bloginud enam. Vahepeal on nii palju asju juhtunud. Aga ma ei mäleta eriti midagi. Tõstsin oma toa ümber ja nüüd on mu toas suur, lai voodi. Rohkem ma ei mäleta midagi. Mm, homme on kool, tahaks tegelt isegi minna, sest 2 tundi on aint + mata järelvastamine :D.

So far so great, get with it
At least that's how I see it
Having a dream's just the beginning
So far so great, believe it
Can’t take away this feeling
Taking a ride with chance to my side
Yeah, I can't wait
So far, so great

Nii bomsh ilm on, mu saapad lasevad seda lund läbi, nii et ma pean mõnda aega tanksaabastega koolis käima. Teisipäeval on õppeköök ja mu müts on kadunud. Nkn kellegi käes jälle. Reedel on Sadhus jämm. Lähen Elsaga sinna. Täna hommikul tegin mandariini-pirni mahla. Väga yumm oli. Mul on lõuas liigesepõletik ja mu lõug võib iga hetk paigast ära minna. Siis nad tegid vereproove ja n agu alati ei leidnud nad veene üles, parema käe veenist torkasid üldse läbi :D. Ühesõnaga, mu käed näevad välja nagu narkaril :D Järgmine nädal jõuab mu ' Heroin Diaries ' kohale. Vähemalt peaks. Pidi see nädal juba, a ei kus sa sellega. Järgmine nädal on üldse väga hea. Esmasp- kool algab kell 12.00, ja 2 tundi on üldse, teisip. - õppeköök, kolmap. jälle 2 tundi ja neljap. & reede vaba :D

Aga, ma lähen ära. Endast välja lähen.

0 comments: