BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 29, 2010

plastic plan

ma ei ole nii ammu siia midagi kirjutanud. ja ma ei oska ka midagi kirjutada, sest ma ei tea mida kirjutada. igatahes, homme on paadiralli, aga asi pole selles. asi on selles, et homme saab vb pilte tegema minna . . vähemalt ma nii loodan ja seda loodan ka, et ilus ilm on. homme ja siis ülehomme, sest töölt vabad päevad ja tahaks väljas olla, aga noh, täna vihma sadas. ma südamest loodan, et homme ei saja. sest koguaeg kui ma tööl olen, siis päike paistab ja täna oli esimene vaba päev ja sadas vihma. wonderful.
tegelt tahaks süüa ka midagi, aga ma ei tea mida. ja mu kurk valutab. ja mingeid uusi ja huvitavaid laule tahaks ka kuulata.
uut viirustõrjet läheks ka vaja, aga oh üllatust, foorum on maas. lahe
cky on ka hea, yo

0 comments: