BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 3, 2010

in my head there is a riot

ma ei viitsi enam tööl käia. Mu jalad on nii väsinud. Papa Roach on ka hea. Igav on ka. Peaks magama minema, sest homme on jälle raske päev ja vara ( 7.40 ) peab ärkama. Mul on siiralt kahju, et tööpäev hiljem ei hakka enam. Tahaks mingit uut neeti endale. Ja mul tuli mõte. Lasen sõbrannal Tallinnast tuua endale. Septumi ja kanüüli. Teen ise. 1kõik. Kõik vist nüüd. A, ma olen terve õhtu läbi mõelnud, et õues müristab, aga ma ei teagi, mis seal tegelt toimub. Nüüd sajab vihma. Enne ma mõtlesin, et keegi koputab. Weird. Vähemalt pole enam nii, et kui meil vabad päevad on, siis sajab. Nüüd on esimene tööpäev, mil sajab vihma. Kui sajab homme. Võiks küll, sest vihma pole ammu näha olnud. Keegi oli nüüd küll akna taga. Nii valge oli korra v hakkan ma hulluks minema. Papa Roach on jätkuvalt hea. Ja mu Mozillal on nii hea layout. Bob Marley. Ma tegin ennem midagi, a ma ei mäleta mida. Siis mu lõunasöök muutus märksa odavamaks. Nüüd ainult 8eeku! Wonderful. Jääb rohkem raha teiste asjade peale, if u know what i mean. Tuli mõte, et peaks Alice in Wonderland vaatama uuesti, sest ma kirjutasin sõna ' what ' asemel ' hat ' ja tuli meelde Hatter sealt. Aga täna küll enam vaadata ei saa, sest ma pean tööle minema, aga ma ei viitsi. Ma nii loodan, et vähe tööd on homme. Mu keelel on ka midagi viga. Puhta auguline. See on raudselt nv-l kadakatubaka suitsetamisest. Ise metsas tegime. Oli tore. Ja jube valus on süüa ka. Nkn keelevähk. who knows.
Head ööd!
A, kes HIMi kontserdile lähevad?

0 comments: