BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 13, 2010

niisiis, praktika saab 2 päeva pärast läbi & siis 2 ndlt vesivõimlemist & massaaazi. ja siis kooli. ma ei tea jälle mida ma oma juustega teen :D kas ma lasen värvil välja kasvada v teen roosa vms tuka uuesti?
ja siis nightmare peaks millalgi kohale jõudma järgmine ndl vist. aga ma loodan, et juba see nv. niii hea on.
see on ka v'ga heaa, et naabreid ei ole majas, ehk ma olen siin praegu täiesti üksinda. me likey.
ja siis täna peaks tegelt mingile kontserdile minema, aga ma ei tea miks ma arvan, et see jääb jällle ära. sest säreli roller ei lähe nkn tööle :D a ju see tunda annab.
ma tahaks oma telefoni laadijat üles leida, et siis emale helistada ja öelda, et ta pitsat tooks. hävitasin terve arbuusi ka ära muidu. väga hea oli.

0 comments: