BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 18, 2010

njah, eile oli astes väga tore. :)), siis tulin linna, svetlana & ja ta bf tõid mind ära ja hakkasime jooma. jõime ja sõitsime ns mööda linna ringi ja mingi ühe ajal jõudsin koju. niisiis, hommikul ärkasin üles [ hi, hangover ] ja läksin haiglasse. väga hea oli nagu alati, ainult käed on niiii haiged! aga ma loodan, et see üle läheb. küüned on kah nii kuradi pikaks kasvanud. ja hull uni on. tegelt peaks jälle midagi oma juustega tegema:D aga ma ei tea mida, ma tahaks hullult tukka ette, aga paari päeva pärast see mulle nkn enam ei meeldi. it sucks. arvatavasti septembri alguses värvin ära, aga ma pole enam kindel mis värvi, ju see siis tunda annab. homme veel siis taastusravis. ja siis 3 päeva vaba. väga hea. a, ja niipea kui ma uue kaamera saan, lähen ma kohe haiglasse pilte tegema. yes sir, thats all 4 now

õues sajab.

0 comments: